sâmbătă, 10 octombrie 2009

Se întoarce Dumnezeu în România



Alin Garlea - Romania
Vezi mai multe video din Muzica

Dacă poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, şi va cauta Faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele, - îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. 2 Cronici 7:14

Se-ntoarce Dumnezeu în România,
Trecând prin vamă, fără paşaport !
S-alunge pe tirani şi tirănia,
Să ne aducă-n ţară omenia
O marfă ce-am vândut-o la export

Se-ntoarce Dumnezeu în România-
În ţara Lui de care i-a fost dor..
Caci L-am chemat cu toţii în agonia
Acelor ore când veni urgia,
Îngenunchiaţi, smeriţi, sub tricolor.

Se-ntoarce-n ţară Domnul să ne spele
Şi să ne-nveţe să trăim frumos.
Noi vrem un Dumnezeu de vremuri grele
Şi-apoi să plece dincolo de stele
Că ştim noi ce să facem aici jos.

Se-ntoarce-n ţară Domnul cu Scriptura -
Ca să ne-nveţe viaţa de creştini ;
Dar ateismul şi monocultura
Şi-au transformat subtil coloratura
Şi-I împletesc din nou cununi de spini.

Cu darul de iubire şi dreptate
Se-ntoarce Dumnezeu Preaînalt ;
Să nu mai fie-n ţară strâmbatate,
Nici comunism şi nici securitate,
Să nu mai moară tineri pe asfalt.

Stă Dumnezeu la poartă, Românie -
Dar cine Îi va spune : "bun venit !" ?
La Parlament şi la Preşedenţie
Se-aprobă legi, se vrea democraţie
Dar, Numele Lui nu e pomenit.

Te cheamă azi, nu mâine,
În ceasul de destin hotărâtor -
Să-ţi frângă-n dar a învierii pâine ;
Acum ori niciodată poţi române
Să ai un Dumnezeu şi-un viitor !

Versuri : Petru Dugulescu

Niciun comentariu: