joi, 24 noiembrie 2011

Stăruiesc în aceași rugăciune..

O Doamne, mi-e rușine de cine am fost și sunt
De tot păcatul care, l-am agonisit mergând...
În pașii mei spre Tine, tot ce-am călcat e strâmb,
Și umilit, la Tine, aș vrea din nou să plâng..

E greu fără iubirea-Ți ce-atunci mi-ai dăruit,
Mă doare-atât de tare păcatul săvârșit..
Nu vreau nimic, o Doamne, decât să-mi daruiești
Iertare pe vecie.. și să m-ajuți să cresc

Aș vrea de-acum 'nainte să pot iubi ca Tin'
Sa știu să caut pacea și să aduc alin..
Căci fără Tine, Doamne, sunt un defăimător..
Dar când ești lângă mine, mă simt biruitor !

Frumosul Tău nume, ce e de trei ori sfânt,
Aș vrea să-l port cu mine, oriunde pe Pământ.
Și-nchei în umilință, cu capul aplecat,
Căci ești atât de mare și eu atât de slab..

Amin !

Niciun comentariu: