duminică, 5 august 2012

✓ Verificat : Oamenii lui Dumnezeu sunt minunați..

Da, astăzi am putut să experimentez din nou frumusețea lăsată de Dumnezeu în noi, oamenii. Mergând în drum spre Satu Nou (locul unde Dumnezeu ne-a rânduit să-L slujim) și ascultând predici ale fratelui Richard Wurbrand, am realizat ce oameni minunați are Dumnezeu. Odată ajunși la Satu Nou, a trebuit să mă duc să aduc alte 4 persoane din Magazia (o localitate aflată la 20 km de Satu Nou). Printre persoanele care le-am adus, a fost si fratele meu scump, Pavăl Ciripan (faceți click pe nume), un bătrănel de 97 ani, o persoană deosebită prin care Dumnezeu mi-a vorbit personal în multe feluri.
Când am ajuns acolo, fratele mă aștepta de la ora 5, pregătit să vină la Casa Domnului, pentru a lua Cina având pe chip o bucurie greu de descris în cuvinte, o bucurie pe care aș vrea și eu să o am. După ce am ajuns, iar programul s-a terminat, am avut deosebita plăcere să-l duc înapoi acasă, împreună cu soția dânsului (87 ani).
La sfârșit, după ce am ajuns acasă, cu ochii în lacrimi de bucurie mi-a mulțumit pentru că l-am adus acolo unde se cheamă numele lui Dumnezeu și m-a sărutat, exact cum spune Pavel în epistolele sale, m-a sărutat cu o sărutare sfântă..

Am selectat câteva întrebări puse fratelui dintr-un articol despre el, al unui ziar local .
Care credeţi că este secretul longetivităţii dumneavoastră?
Nu m-am supărat pe nimeni, acesta este secretul meu. Dacă ştiam pe cineva potrivnic, duşman sau chiar dacă mă bătea, eu nu puteam să mă supăr. 

Ce-i place?
Îi place să citească şi să interpreteze textele din Evanghelie. Numai în ultimele nouă luni a citit 19 cărţi. „Citesc foarte mult pentru că ochii şi urechile mi-s bune“, spune Pavăl Ciripan. La 95 de ani i-ar plăcea să mai predea încă un curs de croitorie. 

Am simțit bucuria de avea un om minunat lângă mine, un om care a știut să râmană lângă Dumnezeu, chiar dacă a trebuit să facă închisoare pentru asta. Un om a cărui exemplu de credință aș vrea să-l urmez și eu.

"..Îți mulțumesc Doamne pentru o zi în care ți-ai arătat din nou dragostea pentru mine !
Te iubesc, Părinte !"

 "Călătorind împreună cu Dumnezeu" (M.A)


2 comentarii:

Miry Simona spunea...

buna:), sa sti ca tot citesc ce scri tu pe blog si vreau sa iti spun ca ai un blog foarte frumos si se vede caesti un crestin adevarat ca il iubesti pe Dumnezeu si ai intelepciune de la EL,multe binecuvantari!

Marc spunea...

..ma bucur ca impartasesti cu mine ceea ce Dumnezeu iti vorbeste prin ce scriu eu acolo, si eu simt nevoia uneori sa stiu ca unele persoane sunt incurajate citind blog-ul meu ! eu nu sunt nimic, si nici nu voi fi vreodata ceva. multumesc lui Dumnezeu ca-L pot sluji prin modul asta, atat tot.. slava e a Lui, oricum !